28 september 2014

Antik & Kuriosa i Kista - snart dags igen!

Bloggen har hamnat lite i skymundan igen, men snart hoppas jag kunna bjuda på ett färgsprakande fotoinlägg från Antik & Kuriosamässan i Kista som går av stapeln igen i nästa vecka!

Antik & Kuriosa må vara mindre än stora Antikmässan i Älvsjö, men ändå väldigt trevlig! Flera mindre utställare med ett, i mitt tycke, charmigare utbud och jag har aldrig gått tomhänt därifrån!

Redan på torsdag kväll hoppas jag kunna bjuda på ett bildsvep från förhandsvisningen och kanske ses vi där i vimlet på fredagen?

Mer info om hur ni tar er dit samt mässans öppettider hittar ni här.
Och är ni lite nyfikna på vad man kunnat hitta där tidigare år så finns bilder från mina tidigare besök här:
Antik & Kuriosa 2013
Antik & Kuriosa 2012
Antik & Kuriosa hösten 2011
Antik & Kuriosa våren 2011


3 kommentarer: