6 december 2010

Ny kaffemugg till jobbet

Som så många andra så passade jag på att gå inom Coop på vägen till jobbet i morse och köpa på mig deras Retro Edition-muggar med Stig Lindbergs mönster. Det verkar inte vara någon större rusning efter dessa, i Väsby hade de inte ens packat upp muggarna när jag kom dit men en trevlig kille vid fruktdisken hämtade tre förpackningar från lagret åt mig.

Så nu har jag två nya muggar att dricka kaffe ur på jobbet och de två gamla från Lagerhaus får gå i pension efter lång och trogen tjänst.

Skrivbordslampan är ett loppisfynd som jag fick extremt billigt eftersom den var i så dåligt skick. Men en burk orange spraylack från Mekonomen gjorde lampan som ny igen!

4 kommentarer:

  1. Lampan är superfin (och muggen med).
    Hälsningar från Island!

    SvaraRadera
  2. Nej, det är verkligen ingen rusning efter muggarna. Här är traven med muggar nästan lika hög som den var igår morse?
    Konstigt, eftersom det var sån rusning förra gången.

    Men jag har köpt fyra paket. I min butik när man självscannar så går alla igenom som medlemspris - så det är väl bara att tacka :)

    SvaraRadera
  3. Jag köpte min idag och det fanns många kvar!

    SvaraRadera
  4. Jag har också köpt muggar. Gillar din oranga lampa.

    SvaraRadera