23 november 2012

Ny duk på bordet

Oj så kul med alla kommentarer på inlägget där jag visade upp mina stora dukar som passar så bra på det runda matbordet i köket! Och ska jag gå efter era kommentarer så var det väldigt jämnt, men med en rösts marginal så vann den fina grafiska duken av Ingrid Carling! Men...


... nu råkade jag buda hem en ny duk från Tradera... Och nytt är alltid kul! Så den här får ligga på fram till nästa helg när underbara Vinterstad åker fram!



Gillar de söta detaljerna och tjusiga kläderna (och söta hundarna!) på den här duken, en ny favorit! Börjar få ihop en härlig samling dukar nu, tur att de inte tar så stor plats i linneskåpet.

10 kommentarer:

  1. Ingrid Carlings duk är så vacker.

    SvaraRadera
  2. Denna duken är ju toppenfin. Jag förstår inte hur du kan göra så fina fynd? Själv letar jag dukar överallt. Men du har väl ett bättre öga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har faktiskt köpt flera dukar på Tradera, de går fortfarande att fynda där om det inte är någon "kändis" som ligger bakom motivet. :)

      Radera
  3. Jättesöt den nya! Kul att ha så många att välja på :) Ääääälskar ditt köksgolv också! Vill också ha grårutigt. Är det klick?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Bra fråga om golvet, det är inte jag som lagt det. (De jag köte lägenheten av hade väldigt bra smak! ;)) Tror det ligger några lådor från Forbo nere i källaren, ska kolla...

      Radera
  4. Rätt duk vann! *ler*
    Och som vanligt hittar du ovanliga, spännande och personliga dukar,,,du kanske får starta en ny blogg,,,, "Tusen Dukar"? ;) Hänger på,,,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja varför inte! De tar ju mindre plats än vaser i alla fall... ;) Men jag börjar nog med att visa upp mina juldukar. :)

      Radera
  5. Åh så fint den passar. Du är så bra på att matcha alla dina fynd! Ser fram emot att ses nästa helg! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var, som alltid, kul att träffa dig igår - det får vi göra om snart! :)

      Radera