1 april 2011

Mer Kastehelmi och en Royal Krona


När jag köpte Kastehelmi-assietterna i fredags så fanns det faktiskt sju assietter där (en med nagg) men jag köpte bara fyra. Vilket jag såklart ångrade efteråt... Så i måndags efter jobbet gick jag dit igen - och de fanns kvar! Så då kunde jag inte låta bli att slå till på de två som var hela och fina.

Och så köpte jag min första "blomlykta" från Royal Krona. De finns i flera fina färger, se här hos SaaX, och jag skulle gärna ha ett gäng vita och gröna. Eller i alla fall minst en till vit. Helt klart något att hålla utkik efter framöver!

(Fotona fick tyvärr bli med blixt, solen var inte på min sida igår...)

6 kommentarer:

  1. Grattis till både faten och snygg ljusstake. Ljusstakarna samlar jag också på men fn står de i ett skåp.

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att de var kvar, snyggt,

    SvaraRadera
  3. Som sagt, jag har aldrig sett en royal crona förutom dyrt på tradera, så grattis!!

    SvaraRadera
  4. Jag har tre Royal krona, vit, orange och gul.V Fyndade två av dom på Tradera för några år sedan och en på loppis till riktigt fyndpris. Nu ser jag dom aldrig på loppis så Grattis. Jag är jätteförtjust i mina och skulle aldrig sälja dom :)

    SvaraRadera
  5. Jag har 2 orangea och 1 vit och alla har jag fyndat billigt. Men dom börjar bli svåra att hitta. Jag älskar dom där lyktorna. Det blir så fint ljus i dom. Det vore roligt att hitta en grön tycker jag.

    SvaraRadera
  6. Ulrika - tack! Ljuslyktorna är väldigt fina tycker jag. :)

    Randiga Tråden - tack! :)

    Gila - blev rätt snopen själv, stod och vände och vred på den och trodde knappt det var sant. Men den var inte jättebillig, kostade 75kr. (Och det var den värd!)

    Maria - förstår dig, dom är ju jättefina! :)

    AL - ja, en grön skulle ju jag också vilja ha! De är väldigt fina.

    SvaraRadera