16 november 2010

Vad skulle jag göra utan Tradera?

Det lite bittra svaret på rubrikens fråga är väl "spara en hel del pengar", men å andra sidan skulle jag också gå miste om en massa fina saker!

Nu när jag ligger hemma med feber så blir det inga loppisfynd, så då passar jag på att tröstshoppa lite på just Tradera istället. Senaste fyndet är det här snygga paketet med fruktfat och sex assietter från Bo Fajans (enligt annonsen formgivna av Berit Ternell som var verksam på Bo Fajans 1951-57) och ett ställ med fruktknivar. Älskar färgerna och ser verkligen fram emot att hämta hem det här paketet!

Och det är väl den enda nackdelen med Tradera, att man oftast måste vänta på att få varan hemskickad. Jag har inte så bra tålamod när det gäller fynd...

8 kommentarer:

  1. He ha.. känner igen mej i otåligheten. Krya på dej.

    SvaraRadera
  2. Fy bubblan vilka snygga fat :)
    Jo, det är nog så det är - om man inte får gå och strosa på loppis kan man strosa på Tradera - och alltid är det något fint man "åker dit på".
    Men som sagt - väntan är ju lite dryg.
    Men igen - grattis till de fina tallrikarna :)

    SvaraRadera
  3. Tradera är toppen mellan varven....det enda irriterande är ju att det blir dyra fraktkostnader i alla fall om man köper keramik!
    krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Tradera, Tradera vad skulle vi göra utan Tradera. Helt fantastiskt.
    Håller helt med dig på samtliga punkter.

    SvaraRadera
  5. Fint fynd! Visst är tradera fantastiskt!

    SvaraRadera
  6. Haha, Tradera kanske är vårt nästa penicillin :) Stanna hemma några dagar, dosera med några timmar Tradera och du är tillbaka på jobbet på Måndag. Perfekt! :)
    Gillar verkligen färgen på assietterna, jag har haft likadana i grått men get bort dem till mor. Om inte tidigare blir de perfekta till vaniljglassen i sommar :)

    SvaraRadera
  7. Tack alla för era snälla och roliga kommentarer!
    Idag är jag på benen och jobbar igen och förhoppningsvis orkar jag hämta hem faten efter jobbet. :)

    SvaraRadera